Venda llibres de text. Curs 22-23

   
Per facilitar-vos la compra dels llibres de text en paper del curs 22/23 podreu fer reserva de lots complets o d'exemplars solts al centre.
 

JULIOL 2022

RESERVA DE LOTS COMPLETS I LLIBRES SOLTS: Podeu fer la reserva de l'11 al 22 de juliol enviant un e-mail a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. 

En el cas de LOTS COMPLETS haureu d'indicar el nom de l'alumne i el curs que farà.
En el cas de LLIBRES SOLTS haureu d'indicar el nom de l'alumne, el curs que farài el llibre o llibres que voleu.
La forma de pagament pot ésser:
- Per transferència bancària fins el 23 d'agost de 2022.
- Amb targeta de crèdit/dèbit (mínim 10€) o efectiu fins el 22 de juliol de 2022 a la secretaria del centre.

 

SETEMBRE 2022

RESERVA DE LLIBRES SOLTS: Podeu reservar-los del 31 d'agost al 4 de setembre enviant un e-mail a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. indicant el nom de l'alumne, el curs que farà i el llibre o llibres que voleu.

La forma de pagament pot ésser:
- Per transferència bancària fins el 5 de setembre de 2022.
- Amb targeta de crèdit/dèbit (mínim 10€) o efectiu del 5 al 6 de setembre de 2022 a la secretaria del centre.

Si teniu qualsevol dubte, poseu-vos en contacte amb nosaltres.

 
llibres

 

Recollida de reserves de lots complets o llibres solts

  • Els llibres s'entregaran a la reunió de pares o als mateixos alumnes dins la classe durant els primers dies d'escola.
  • Condicions de venda i LOPD.
 
LLibres de text i de lectura EI i EP
4t curs EI 5è curs EI 6è curs EI 1r curs EP
2n curs EP
3r curs EP
4t curs EP
  
Material d'aula EP
1r curs EP 2n curs EP 3r curs EP 4t curs EP
5è i 6è cursos EP
  
Llibres de text i de lectura ESO
1r curs 2n curs 3r curs 4t acadèmic 4t aplicat
 
Llibres de text i lectura BAT
1r curs 2n curs
 
Llibres de text CFGM
1r curs 2n curs

 

Vídeo procés de compra

Codi centre: 07002701

ICONO

PDF procés de compra

Garantia ampliada

 

Trets identificatius

Els Col·legis Diocesans, seguint una rica tradició, responen al compromís de l’Església en l’educació dels més joves, que sap que “l’esdevenidor de la humanitat es troba a les mans dels qui són capaços de transmetre, a les generacions futures, raons per viure i esperar”

[seguiu llegint]

Contacte

Sant Joan de la Creu, 58
07198 Son Ferriol - Palma de Mallorca
Tel: (+34) 971 426 001
          (+34) 627 780 600
info@csantantoniabat.com